Jak na věc


cukrovka -dieta vhodné a nevhodné potraviny

Jaké zkušenosti s námi mají naši klienti?

    Civilizační choroby jsou stále větším rizikem pro současnou generaci, která se nesnaží o zdravý životní styl. Samozřejmě, že sem patří i cukrovka. Díky těmto nejrůznějším nemocím pak existují zdravotní diety. Cukrovka je specifická v tom, že vyžaduje speciální dietu a úpravu stravy tak, abychom měli neustále stejnou hladinu cukru a tělo se tak nedostávalo do výkyvů.
    Po pár měsících jsem měl dole 20 kg, což byl můj původní cíl! A tak jsem řekl, že dáme 30 kg a šlo to. Nakonec jsem za téměř rok shodil neuvěřitelných 34 kilo!
    Na otázku, co jíst při cukrovce, je vcelku snadná odpověď. Vyvarovat se jídlům, které obsahují velký nadbytek cukrů v jakékoliv podobě. Ať jsou to klasická jídla s bílým rafinovaným cukrem, ale také jídla s vysokým obsahem škrobu a tuku.
    Diabetická dieta vyžaduje kontrolu jídla a správný výběr potravin. Měli bychom si udělat přehled potravin, které se do stravy hodí a které ne. Navíc je velmi vhodné toto zkonzultovat se svým lékařem. Ten nám totiž může určit horní hranici cukrů za den, kterou bychom neměli překročit. A podle toho se i následně samotná dieta a jídelníček tvoří.


Dieta při cukrovce a nevhodné potraviny

    Strava při cukrovce by měla být pestrá. Zapomeňte na potraviny s cukrem, jako je med, džemy, cukrovinky a sladkosti, dále na bílé pečivo, omezte i rýži, brambory, ovesné vločky a krupici. Pozor na skrytý cukr v mléčných výrobcích a ovoci! A samozřejmě i ve sladkých nápojích. Vhodná je naopak zelenina, libové maso, nízkotučné, polotučné a odstředěné mléčné výrobky, ryby, sýry a podobně. Opravdu ale pozor na skryté cukry, ty mohou být i ve slaných potravinách. Ke slazení se doporučuje přírodní stévie!
    Cukrovka dieta a dia recepty mohou být i skvělé jako redukční dieta pro všechny, kdo bojují se závislostí na cukru. Jedním z nejdůležitějších faktorů je ale i správný čas a rozvržení konzumace jídla. Doporučené množství energie, cukrů a celkově jídla je vhodné rozdělit rovnoměrně do celého dne a pravidelně jídlo konzumovat.
    Musím konstatovat, že jsem vše zvládla bez nejmenších obtíží. Kila šla dolů úplně sama, ačkoliv jsem začala jíst víc než dříve, a najednou se cítím fyzicky i psychicky mnohem lépe.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00