Jak na věc


interval mezi kojením ovcí

Změna na interval závislý na čase a km QG3

    Interval výměny oleje či maziva je vždy DOPRUČEN VÝROBCEM STROJE (např. vozu) a NE výrobcem oleje. Pokud máte v servisní knížce uvedený interval výměny motorového oleje 10W-40 na 15.000 km/1 rok, není možné použitím plně syntetického oleje 5W-40 svévolně prodloužit interval výměny na 20.000 km/2 roky, pokud to není povoleno jako další alternativa.
    Proto je také velmi důležité vypustit před výměnou z motoru co největší množství oleje, jaké je možné. Ikdyž výměnu oleje neprovádíte a objednáte ji v odborném servisu, je dobré dbát na to, aby dodrželi popsaný postup.
    Pro moderní vozy (řádově výroba od roku 2005 doteď) je většinou od výrobce nastaven interval výměny motorového oleje mezi 20.000 až 30.000 km. Nejčastěji pro oleje viskozitní třídy SAE 5W-30. Použitím těchto olejů do starších vozů však není možné dosáhnout stejnou délku intervalu výměny.
    - pokud jednotka nepřijímá vámi ukládané hodnoty, může se stát, že je zablokována předchozím neúspěšným pokusem. V takovém případě vypněte zapalování na 2 minuty a zkuste operaci znovu- může se stát, že v jednotce nelze nastavit požadovaný interval z důvodu, že byly hodnoty intervalu dříve neodborně změměny. V takovém případě proveďte kompletní nastavení intervalu pomocí postupu pro změnu intervalu


Další informace a rozdělení intervalů:

    - otáčky motoru = 0- Některé řídící jednotky mohou vyžadovat, aby v diagnostickém nástroji bylo uloženo nenulové číslo dílny, importéra a zařízení. Jedná se o identifikaci servisu / diagnostického nástroje, kterou přiděluje výrobce koncernu Volkswagen. Mohou být vyžadovány konkrétní hodnoty a nebo v některých případech stačí, aby byly hodnoty nenulové.- platí pouze pro řídící jednotky s protokolem UDS
    *Upozorňujeme, že jsme obchodní firma a ne poradenský servis. V žádném případě se nevyjadřujeme ke konkurenčním olejům či mazivům, které nejsou v naší nabídce.
    Nesprávným postupem (přejížděním kilometrů či motohodin) zkracujete životnost stroje či zařízení (motoru). Měli bychom si uvědomit, že každý olej má svou omezenou životnost a pokud zdvojnásobíte interval výměny (ať už vědomě či nevědomě), nechávate motor pracovat s velkým množstvím nečistot, které již bylo potřeba odplavit výměnou oleje. Velice nebezpečné je také pouhé dolévání oleje. Spousta zákazníků argumentuje tím, že dolévají tolik litrů, že prakticky vyměňují olej 1x či 2x ročně. To je bohužel velmi nevhodná metoda a to nejen z důvodu nevyměněného filtru. Laboratorním výzkumem se totiž dokázalo, že i pouhý litr použitého (vyjetého) oleje dokáže znehodnotit další 4 litry nového oleje o 30% rovnou při výměně. Tzn. již o třetinu zkrátil interval výměny...

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00