Jak na věc


mapa železničních tratí na slovensku

Rozvoj železničních tratí - Hyde park

    Petr K.: „Nepřijde Vám modernizace Brno-Přerov na 200 km/h do budoucna nedostatečná, když zbytek trati Praha-Ostrava bude pro 350 km/h? Nebylo by lepší myslet na budoucí vývoj? Co říkáte na studii SUDOPu - rychlejší vlak, kratší vzdálenost =delší jízdní doba?Děkuji“
    Vysokorychlostní tratě v Česku. Plánů je hodně, ale zatím jen na papíře. Jaké máme zpoždění za dalšími státy Evropy? Kdy poprvé pojedeme z Prahy do Drážďan za slibovaných 50 minut? A víte, že Francouzi zprovoznili první vysokorychlostní trať v září 1981? Vše o modernizaci české železnice s ředitelem SŽDC Pavlem Surým. Ptejte se!
    Interaktivní zpravodajský pořad ČT24. Hlavní události dne, podstatná témata a jejich aktéři odpovídající na otázky diváků živě v Hyde Parku. Na téma „Rozvoj železničních tratí“ s Pavlem Surým, generálním ředitelem SŽDC.
    Petr Novák: „Proč se nádraží převádějí na SŽDC až teď? Proč se to neudělalo už v roce 2003, kdy se ČD dělily? Teď jsou z toho jen další zbytečné náklady a komplikace. Proč se to tenkrát nerozdělilo pořádně a všechno najednou?“
    Pavel Surý: „Já se přiznám, že jsem o tomto projektu slyšel minulý týden na Slovensku při návštěvě u nového generálního ředitele slovenských železnic. Takže mnoho o tom nevím.“


Záznam chatu z pondělí 6. června 2016

    Pavel Surý: „Rychlost 200km/h se dá za celkem rozumných nákladů zvýšit na 250km/h. Je otázka, jestli to bude v budoucnosti stačit. Rychlost 350 km/h už vyžaduje daleko větší náklady, ale tato rychlost by se měla určitě v budoucnosti využívat.“
    Martin: „Proč se schválila modernizace tratě Brno - Přerov jen na 200 km/h? Nebylo by výhodnější současnou trať revitalizovat pro příměstskou dopravu a vedle toho postavit novou trať na 300 - 350 km/h? Odpadly by velké výluky a vytvořila by se nová kapacita.“
    Rumcajs: „Proč byla opět zrušena soutěž na přípravu VRT? Vyhrála ji francouzská firma EGIS, která má s přípravou vysokorychlostních tratí bohaté zkušenosti po celém světě, například si poradila s přípravou VRT v Maroku - to by to opravdu nezvládla v ČR?“

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00