Jak na věc


marketingova koncepce je to

Náš týmTo jediné, co nás baví víc než práce!

    Naše práce je o zvídavosti, nápadech, neotřelých řešeních a potýkání se s náročnými úkoly. Ale také o dodržování daných postupů, zachování kvality práce a neustálém vzdělávání. Málokterý obor je tak rychlý jako ten náš, a proto nás potkáte nejen v kanceláři či kavárně, ale také na mnoha konferencích a vzdělávacích akcích. Podívejte se, z čeho se skládá náš typický projekt:
    V průběhu let jsem vytvořili celou řadu technicky velmi náročných a komplexních aplikací. Naše systémy spolupracují se zdravotnickými databázemi, digitálními ústřednami i státními registry. Při tom všem prošly nespočtem certifikací od různých ISO certifikací, až po ČIA. Ještě jsem nenarazili na systém, který bychom nezvládli vytvořit
    Programátoři, kodéři, grafici, projekťáci, textaři, webmasteři, každý člen týmu má za sebou bohaté zkušenosti a podílel se na zajímavých projektech. Do práce nás žene výzva, zapeklitý problém, nikoliv opakování rutin.
    Strategie budování značky je něco o čem každý mluví a málokdo to umí. Jaké emoce má značka vzbuzovat? Jedna nebo více značek? A co produktové řady? Spojit značku s infuencerem? Jak dosáhnout efektu, který od značky chcete? Toto vše lze naplánovat a my vám s tím pomůžeme


Čím víc svou práci umímetím víc nás baví!

    Grafický design je vaše vizitka. Je to ta souhra emocí, věmů, zkušeností, barev, prožitků, která do značné míry rozhoduje, jestli zákazníkovo oko padne zrovna na vaši vizitku, web či jinou reklamu. A my pro vás máme nejen skvělé grafiky, ale také znalosti psychologie, nákupního chování a rozhodovacích procesů. A umíme to propojit
    Weby tvoříme již dvacet let a celý náš proces je podřízen jedinému cíli: web musí vydělávat! Web si necháváte dělat proto, aby na něj chodili návštěvníci, splnili vámi stanovený cíl a přinesli vám užitek. My se naučili dělat weby, které přesně takto fungují. Přivedou návštěvníka a udělají z něj zákazníka
    To že spustíme web, nebo vám předáme strategický plán či výstup analýzy je teprve začátek. To jsme dodali nějaký nástroj, postavili se na startovní čáru, a teprve nyní začíná ten pravý závod o zákazníky. A my do toho jdeme s vámi.
    Vážíme si úplně každého klienta, s nímž jsme kdy navázali, ale i nenavázali spolupráci a je velmi těžké odpovědně vybrat, koho zde prezentovat.Vybrali jsme tedy náhodně


Podnikatelský klub Smart Network

    Pokud něco nevíme, ptáme se. Umíme kvalitativní i kvantitativní výzkumy, umíme příjt na to, kde vaše podnikání tlačí bota. Jestli se vaše recepční málo usmívají, nebo se zákazníci neumí dostat do krabice v níž posíláte zboží. A víme ještě jednu věc, vše o čem vy přemýšlíte, vaši zákazníci vědí, stačí se jich zeptat
    Na začátku každého úspěšného projektu je důkladné zjišťování kdo jsou uživatelé, jaký je cíl našeho klienta, kdo jsou konkurenti, co se děje na trhu, proč by měl být o projekt zájem. Dům byste také nechtěli bez základů.
    Plány vám ukazují cestu k vašim cílů, strategie říká, čím tam pojedete. Obojí je na první pohled složité, ale se správným partnerem, který takový cest vytvořil desítky se z trmácení stává jedna velká jízda. Dlouhodobé i krátkodobé plány, dílčí SMART cíle i sledování pokroku a efektivity společně s vámi připravíme tak, že vás to bude i bavit
    Každý společnost musí být nějak identifikovatelná nejen názvem a logem, ale také myšlenkami, postoji a hodnotami. To, co charakterizuje nás jsme popsali zde

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00