Jak na věc


naradi-pro-autokarosare-hydraulicka-tyc

Nová plnicí stanice CNG v Písku zahájila naplno provoz

    4 1/2013 strojírenství / slévárenství 4 Práce konstruktéra vyžaduje systematičnost a trpělivost, říká Pavel Boček S projektem vývoje a výroby plnicích jednotek na plnění stlačeným zemním plynem CNG sklízí MOTOR JIKOV Strojírenská a.s. úspěch. O stanice mají zájem jednotlivci, živnostníci, malé i velké firmy a letos MOTOR JIKOV zahajuje výstavbu veřejných plnicích stanic na CNG. Na počátku ale byla plnicí jednotka MJ05. A právě o jejím vzniku jsme si povídali s konstruktérem soběslavského podniku Ing. Pavlem Bočkem. Pane inženýre, MOTOR JIKOV vyrábí od roku 2010 jednotky na plnění osobních vozů stlačeným zemním plynem. Jak se zrodila prvotní myšlenka na vznik takového zařízení? Prvotní myšlenka vznikla někdy v roce Spolupracovali jsme tehdy s firmou TEDOM na výrobě kogenerační jednotky a probudila se v nás touha mít vlastní produkt se značkou MOTOR JIKOV. S projektem plnícího zařízení CNG MOTOR JIKOV jsme přišli přibližně v roce Společně s firmou Aqacentrum Praha jsme se dohodli na spol
    3 Po povolení matice vysuneme vnější válec (pouzdro) tlumiče. Ovšem zbytek tlumiče nám ještě drží pohromadě. Rozebrání je však již jednoduché. Spodní [B] i horní [A] ventil (obr.5 a 6) je ve válci pouze naklepnut, stačí s nimi lehce zatočit hasákem či lehce poklepat. Opět dbáme, aby nedošlo k deformaci jakéhokoliv dílu. Doporučuji dávat dobrý pozor, odkud co rozebíráme. Obr.4 Vysunutí spodního pouzdra tlumiče Obr.5 Vyjmutí horního ventilu[b] Obr.6 Vyjmutí spodního ventilu[a] Nyní můžeme z vnitřního válce vysunout pístnici s pístem tlumiče [C]. Píst se zbývajícími kroužky, podložkami, pružinkami je však na pístnici přišroubován. Prvně musíme odšroubovat z pístu spodní ventil a až poté celý píst (viz. Obr.7). 3


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00