Jak na věc


typy na výlet středočeský kraj

Typ jablko – neboli mužský typ obezity

    Od roku 1967 bylo vyrobeno přes 5200 kusů letadel a dodnes jich je přes 4000 v provozu, převážně ve verzích Classic a Next generation. Boeing 737-400 a 737-500 jsou zastoupeny i v letadlové flotile ČSA. Boeingy 737 Original mají na svém kontě celkem 100 nehod a 60 únosů, ve 4 případech se staly předmětem trestného činu. Boeingy 737 Classic čítají 28 nehod a 3 únosy a verze Next Generation mají na kontě 1 únos a 4 nehody.
    Dosud bylo vyrobeno 131 kusů. 7 z vyrobených letounů bylo zničeno, 2 vážně poškozené byly opraveny a vráceny do provozu. C-5 Galaxy se používá nejen k přepravě vojenského nebo humanitárního materiálu do krizových oblastí, ale také pro přepravu techniky při zahraničních cestách amerického prezidenta. Do C-5 Galaxy se vejde i prezidentský vrtulník Marine One.
    Utěšovat se, že právě naše postava z nás dělá opravdu ženu. Málokterý muž o nás řekne, že jsme tlusté. Nanejvýš prohlásí, že máme velkou zadnici. Ani intenzivním cvičením často optimální postavy nedocílíme. Ale cvičení není dobré zanedbávat. Zpevní nám stehna a boky, vyvarujeme se pomerančové kůže a nepěkného natřásání těchto partií při chůzi.
    Na svém kontě má tento typ letounu 56 nehod, 8x figuroval v únosu a 2x se stal předmětem jiného kriminálního činu. Díky většímu počtu nehod během krátkého časového období si DC-10 vysloužil pověst nepříliš bezpečného letadla.


Jaké je tedy řešení?

    Boeing 737 je dopravní letoun určený na krátké až středně dlouhé tratě. Tento mimochodem nejúspěšnější typ Boeingu byl vyvinut v několika různých verzích. První jeho let se uskutečnil roku 1968, a to ve verzi -100, o pár měsíců později přišla prodloužená -200, která se vyráběla až do roku 1988. Obě verze patří k tzv. verzím Original. Dalším typem se stala verze Classic s označením (-300, -400, -500), ta začala s výrobou v roce 1986. Letouny byly větší, tišší a ekonomičtější než jejich předchůdci a využívaly mnoho prvků z dalších generací především 757 a 767, které se řadí do série Next Generation (-600, -700, -800, a -900). První z této poslední série vstoupil do provozu v roce 1998 a jeho vývoj začal především pod tlakem konkurence Airbusu A320.
    Zdánlivě nezajímavá otázka, ale bezpečně rozdělí nás ženy na dvě skupiny. Za první se muži se zalíbením, dokonce až s fascinací podívají. O ženě z druhé skupiny si řeknou,“ ta je ale tlustá, že se sebou něco nedělá“. Co nás tedy tak rychle odhalí a určí, do jaké míry nám budou muži nadbíhat, otvírat nám dveře a obdivně vzdychat a to snad i tehdy, kdybychom byly semetriky? Je to obvod pasu. Není nikde přesný údaj, od kdy patříme do které skupiny. Jde spíše o subjektivní dojem, kdy naše břicho je větší než naše boky či naopak boky nadměrně vystupují oproti pasu. Jinak je to ale se zdravotními komplikacemi, které jsou s těmito typy obezity spojené. Tam jsou již čísla přesná a vyjadřují naše možné riziko našich zdravotních komplikací


Typ hruška – neboli ženský typ obezity

    Bohužel si nemůžeme říci, že už to nějak vydržíme. Jsme totiž opravdu velmi ohroženy zdravotními komplikacemi. Určitě nechceme být ve stáří odkázané na nemocniční lůžko. Nezbývá tedy než cvičit a snažit se zhubnout omezením počtu kilojoulů, které sníme. Zde platí, že pokud i trochu cvičíme, přesto že se nám nepodaří dostat své křivky do ideálních rozměrů, děláme pro sebe z hlediska zdravotní prevence více než ženy, které mají ideální postavu od narození, ale neudělají žádný pohyb navíc. Platí, že „fit fat“ z hlediska zdravotních komliplikací znamená menší riziko nežli „unfit unfat“. A dá se něco udělat s vyklenujícím se bříškem? Ano. To, že se nám vyklenuje bříško je dáno genetickou dispozicí, při které naše břišní svaly musí být schopné rychlého rozpětí, aby těhotenství proběhlo zdravě a bez komplikací. Tím, že naše břišní svaly jsou tak rychle „povolující se“, musíme je stále zpevňovat. Stačí se 2 x týdně zaměřit na cviky, posilující břišní svaly a
    Od roku 1983 bylo vyrobeno něco přes jeden tisíc strojů. Dodnes jsou téměř všechny v provozu. Boeing 757 má na svém kontě celkem 10 nehod a 9 únosů, v jednom případě se stal předmětem trestného činu. Boeing 757 byl jedním z typu letadel použitých k teroristickému útoku 11. září. Jeden 757 narazil tehdy do Pentagonu a druhý letoun se zřítil v Pensylvánii.
    Zanedlouho po verzi 100 přišla společnost s verzí Boeing 747-200B, která byla vybavena silnějšími motory a umožňovala dolet až 10 800 km. V celkových parametrech dosahovala stejných hodnot, jen byla o cca 8 tun těžší.
    Od roku 1982 bylo vyrobeno přes 940 letadel. Dodnes jich je cca 850 v provozu. Boeing 767 má na svém kontě celkem 22 nehod a 5 únosů, ve 3 případech se stal předmětem trestného činu.


Letecké neštěstí v Mnichově 1958

    Tyto ženy poznáte na první pohled, velmi těžko jde něco zamaskovat. Muži se za nimi často otáčejí. Ne s opovržením, jak by nám kolikrát i u nepříjemné kolegyně bylo milé, ale se zalíbením a zvláštní fascinací. Mají prostě velký zadek. Podvědomě představují pro muže ideální typ ženy, která mu porodí hodně dětí a udrží teplo rodinného krbu. U těchto žen dochází k zmnožení tuku na hýždích a stehnech. Tento typ obezity nebývá provázen tak častým výskytem zdravotních komplikací,ale o to hůře se nám s nadměrnými partiemi bojuje. Ženský, odborně gynoidní typ obezity, je dán především genetickou dispozicí, kdy se ve zvýšené míře ukládá tuk právě v oblastech hýždí a stehen. I když se zhubnout snažíme, často dosáhneme pouze úbytku v oblasti hrudníku či obličeje. Naše problémové partie nám zůstanou snad i tehdy, kdybychom nejedli opravdu nic. Je to dáno zvýšenou citlivostí tkání v oblasti stehen a hýždí na hormonální vlivy, které vysílají signál tkáním, ať si tuk do těchto partií ve zvýšené míře
    Dosud bylo vyrobeno 960 strojů. Iljušin II-76 má na svém kontě 44 nehod, jedenkrát se stal obětí únosu a devětkrát figuroval v nějakém jiném trestném činu.
    Od roku 1976, kdy byla vylepšená verze uvedena do provozu, od roku 1989 bylo vyrobeno celkem 45 ks. Boeing 747 se všemi svými variacemi má na svém kontě celkem 123 nehod, z toho 48 s následky.
    Od roku 1970 bylo vyrobeno 1387 strojů různých verzí. Dodnes jich je cca 960 v provozu. Boeing 747-100 má na svém kontě celkem 62 nehod a 30 únosů, ve čtyřech případech se stal předmětem trestného činu.
    747-SR byla verze modelu Boeing 747-100 speciálně upravená pro japonské aerolinie. Jedná se o verze letounu upravené pro lety na krátkou vzdálenost (dolet 2590 km). Výrazně zmenšené zásoby paliva potřebné pro kratší lety mezi japonskými ostrovy umožnily nést na palubě více cestujících. Stroje byly dodány pro Japan Airlines a All Nippon Airways.


Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00