Jak na věc


winter market manifesto

Kde nic nebylo, je nyní Manifesto. Spolu s Lemarket jsme spolupracovali na výběru prodejců pro speciální událost Manifesta na pražské Florenci. Původně gastro-kulturní koncept jsme proměnili i na prodejní tržiště. Dohromady jsme oslovili přes 600 prodejců za 5 týdnů fungování. Za AQUA Studio jsme se starali o celou produkci těchto prodejců.

    V Manifestu působí dvacítka gastronomických podniků vedených renomovanými šéfkuchaři, mezi nimi je italský chef Matteo de Carli a nový koncept Miska představí Zátiší. Nechybí bohatá nabídka sezónních speciálních nápojů – Poctivý svařák, punč a horké ovocné grogy. Sortiment se výrazně rozšířil o výběrový český design, originální řemeslné dárky a umění ve spolupráci s kurátory Lemarketu, jenž je známý prezentací těch nejlepších lokálních nezávislých tvůrců a designérů.
    Na starosti jsme měli kurátorský výběr prodejců a jejich kompletní produkci na místě. Rovněž jsme fungovali na stránce události, kde potvrdilo účast přes 41.000 návštěvníků. A stala se tak jednou z největších pražských událostí na Facebooku o Vánocích.
    Včera otevřel své brány Manifesto Winter Market a za doprovodu živé hudby se rozsvítily dekorace, prohřála se útulně zařízená iglú a pára stoupala z hrnců se svařeným vínem, z grilů a všech kuchyní. 
    Předvánoční koncept oblíbeného Manifesta, potrvá 5 týdnů do 23. prosince a bude vždy otevřen od čtvrtka do neděle od 11 do 20 hodin. Kontejnerové městečko bylo doplněno o čtyři unikátní vyhřívaná iglú, stejná, jaká se stala hitem v londýnských a newyorských střešních kavárnách. Přibyly zářiče, stánky s prodejem umění a designérských produktů, osvětlení a originálně pojaté zavěšené stromky a dekorace.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00