Jak na věc


zajímavé trasy ve slovenském ráji

Na Barrandov a za Golemem do pražského podzemí

    Snídaně, svačina, oběd, večeře – vypadá to jednoduše, ale vytvořit vyvážený, zdravý a chutný jídelníček může být pro někoho oříšek. U nás se můžete inspirovat! Nabízíme Vám zajímavé a jednoduché recepty, kde u většiny jídel je zachována podobná energetická hodnota (hlavní jídla 1400 – 1800 kJ, snídaně 1200 – 1600 kJ a svačiny 400 – 800 kJ). Dále je v jídle dodržen optimální poměr živin – u většiny receptů (kromě sladkých jídel): 20 – 30% z celkově přijaté energie tvoří bílkoviny, 40 – 50% sacharidy a 30% tuky. Obědy a večeře můžete zaměňovat, energetické rozdíly nejsou tak velké.
    Potřebujete se na cokoliv zepat, nebo si nechat odborně poradit s výběrem z naší nabídky, neváhejte se na nás obrátit. Naši odborníci Vám poskytnou kvalifikované informace.
    Olej, vodu, česnek, pepř, vegetu, hořčici, grilovací koření, rozšleháme a naložíme do toho kuře na 24 hodin a může být i na dva dny. Potom nakrájíme na půlměsíčky cibuli, dáme do pekáče na dno, na to dáme kuřecí porce a zalijeme zbytkem zálivky. Kuře osolíme. Přikryjeme poklice a dusíme v troubě na 200 °C asi 1/2 hodinky. Potom sundáme poklici a necháme zčervenat volně asi 20 minut. Já to měla červené i pod poklicí. Zahustíme sos, kdo nemusí, stačí s tou cibulí.


Jednodenní výlet pro nezadané

    Jíst se musí, a to i během hubnoucího režimu. Přestože při dietě musíme hlídat co jíme, neznamená to, že jídla nebudou mít žádnou chuť ani vůni. Například lžička kvalitního rostlinného oleje je pro organismus stejně prospěšná jako bílkoviny a sacharidy. Jen společně s ním se do těla uvolňují vitamíny ze všech dobrot, co sníte. Vařte a jezte dietně, ale chutně.

Copyright © Dossani milenium group 2000 - 2020
cache: 0000:00:00